Aselminaa Kızlar bu sene tayinciyiz batiya siz nerelerde yasiyorsunuz. Batida cogu yer doguya yolluyormus uzun sureli sizlerinde oylemi? Onerebilceginiz sehir varmi
Nil614kara Aselminaa Aydın kuşadasındayızbu sene 5 senesi eşimin tayin cıkmadı ama biz sonradan tayin istedik bkliyoruz cıkarsa gidecez cıkmazsa burdayız
Oglumask2019 Aselminaa iğdır nasıl canım tercihlerimiz arasında iğdır da var asayiş benim eşim maaşı nasıl oranin
mino01 fatimas27 merkez iyi ama çok sıkıcı yer burası. Gezilecek bir yeri yok pek. Doğru düzğün bi parkı bile yok şehir içinde. 🤦🏽♀️ Avm felan yok zatenZ il olmuş ama baya eksik maalesef.
Aselminaa fatimas27 yer olarak nerde canim bize istanbulun iyi olmadigini soylediler ben kendim istanbulluyum orayi istiyorm ama esim istemiyor surekli doguya yolluyormus
fatimas27 Aselminaa pendik deyuz canim normal de cok guzel seviyorum ben arabaniz olursa gezilecek gorulecek yerler cok
fatimas27 Canim guzel bazen 24 oluyor bazen 6 gece gunduzli oluyor 3 de 8 -5 calisyor guzel hani sıkıntı yok sizin naisl canim benim de korktugum şey ya esimle beraber gidemezsek canim hani ev götürebilecek biryer cikmazsa naisl yaparim
Aselminaa fatimas27 igdir merkez dusersen on numara hersey heryer birbirine yakin sadce sosyal faaliyet yok gezilck bir yer alisveeis merkezi gbi kucuk bir sehir avuc ici kadr
Sblnevaa Kilis merkez tavsiye ederim yaşam alanı az ama yeni AVM yapıyorlar şuan birde antebe yakın yarım saat maddi açıdan uygun bir yer para biriktirebilirsnz rahatça
fatimas27 Aselminaa canim ben aslen adiyamanliyim sorun cekmem insallah esimle berabee gideyim de neresi olursa olsun canim