Sare_03 bizde 21 gunlukken başlamıştık nurse harveys damla ya , bebeğim küçük olduğu için önerilen den daha az verdim, özellikle gaz sancısinin tuttuğu saatten 1 2 saat önce verdim düzenli olarak.. sabah 7.30 da 8 damla akşam 7.30 da 8 damla verdim, faydasını da gördüm çok şükür.. ama bebekten bebeğe değişiyor gaz damlalarının etki etmesi aklında bulunsun 🤗 inşallah en kısa zamanda şifa olur