Sare_03 25 gunluk bebegım var gaz sancısı cekiyor sureklı sancılanıyor önerebilceğiniz damla varmıdır acaba 😭😭
Selmaymn Sare_03 biogaia bundan memnun kaldım yemeklerinde kimyon kullan ve yediklerine dikkat et gaz yapmıyan şeyler ye😊
Meltemgunturkun Nurse harvey’s çok iyi oğlumun gazını çıkarmak için pıt pıt desteklemem gerekmiyor kendisi çıkarıyor çoğu zaman 🤭
mrs_ss Meltemgunturkun nasıl kullanıyorsunuz? Ben de dün başladım 36 günlük oğlum. Sabah öğle akşam 20 damla dedi eczacı ama fazla gibi geldi bana ben 10 damla veriyorum.
Meltemgunturkun mrs_ss mrs_ss çok fazla zaten dediğin gibi ben günde bi kere 5 damla veriyorum eczacım eğer yetmezse günde 2 kere 5er damla verebilirsiniz dedi
Fatos11_03 Benim de bebeğim 29 günlük ben rezene içiyorum gaz sıkıntımız da yok bide teyzem söyledi göbeğinin etrafına vikis suruncede gazını çıkarmasını sagliyo
Zeynonunannesiiiii Fatos11_03 Fatos11_03 Fatos11_03 canım viksi öksürükten göğüse sürüldüğünde nefes darlığı yapıyormuş sanırım yurtdışında nirbebeğinde vefatına sebep olmuş diye okumuştum burda bilgin olsun istedim
HayriyeM Sare_03 sap simplex damla çok faydasını gördüm fakat çok küçük bebeğiniz doktora danışmadan başlamayın derim
deryardakayra HayriyeM benim bebeğim 17 günlük doktor sab önerdi aldık günde 3 defa 8 damla veriyorum ama kakası dün çok sulu ve kokuluydu bu gün ise hiç yapmadı siz damla kullanırken yaşadınızmı böyle bişey
HayriyeM deryardakayra 2 aylıkken kullandım ben damla hiç böyle bir durumla karşılaşmadım. 6 saatte bir 4 damla veriyordum. Doktorum olabildiğince geç verelim damla demişti
Kelesoglan Sare_03 sab simplex.fakat saati saatine kullanmak gerekiyor öyle hemen verdiğiniz gibi etki beklemeyin
BuseCan Sare_03 biogaia 5 damla saat 16.00 dan sonra aynı saatte. Sap simplex sabah 6 öğlen 6 akşam 6 aynı saatlerde biz böyle kullandık
kukuleta Sab simplex kullandm benmkinde cok etki etmedi nurse harveys e gevtm memnunum. Doktoruma sab simplexten baska neyi önerirsinz dedigimde nurse yi söylemişti