Hayırlı geceler arkadaşlar ararken ararken bu geçmişte kalan postu buldum ne olur yardımcı olun bana bebeğim 4aylik ve tekrarlayan mastit oluştu bu sefer çok ciddi sanırım apse yapmış ve enjektörle doktor bir kısmını çekti ama olmadı ameliyat diyor bende çok korkuyorum başka çözüm yok sanırım çok mu zor bir süreç