Kubrababy
Benim kesinin kapanması baya uzun sürmüştü ordan süt gelmeye başlamıştı. İyileşmem tam kaç hafta sürmüştü hatırlayamıyorum, ucu apseden dolayı çok sert olduğu için emzirmeye hemen başlayamamıştım. Emzirmeye başlayınca, süt kesiden değil meme ucundan gelmeye başladığında tam olarak iyileşmiştim. Tabi kişiden kişiye değişir bu durum inşallah sizinki daha kısa sürer 😊