Burcuveburcum hayır gelmez. pamuğa döküp sadece bir kere süreceksiniz bastırmadan ve hemen merhemleri süreceksiniz. Bunu bir
kere yapıp sonraki her değiştirmede kremleri sürersiniz. İnatçı pişikte sudokrem desitin hiçbir işe yaramıyor. Pişik ile mantarı karıştırmıyorsanız eğer ( ben karıstırmıştım o yüzden yanlış anlamayın) mantar da varsa bunlara ilaveten trosid veya travazol sürersiniz. Dediğim kremleri kat kat sırasıyla sürün, işe yaradıgını göreceksiniz.