Bidam bende sadece ayakta zar zor emzirebiliyorum o da bazen. Dökülür diye yazmışlar bakalım bekleyip göreceğiz 😊 benim kızımda yüz üstü yatmıyor hiç sevmiyor ama 2 3 gündür yüz üstü koyduğumda kafasını kaldırabiliyor. Elleriyle bir şeye uzanmıyor tutamıyor da ben elimle tutturursam kısa süreli tutup bırakıyor. Benimki de dönmedi. Sırtüstü yatar pozisyonda ayaklarıyla kendini yukarı doğru itiyor, pusetteyken falan kendini baya kaldırıyor yapabildikleri bunlar şimdilik