Biz de 3 ay 2 günlük olduk. Tüylerin çoğu döküldü ya da sarardı. Biraz kaldı ama inşallah dökülürler. Kucağımda taşırken alttan destekle oturur gibi oluyor ama daha çok erken bizim için oturmak. Şimdilik ellerimiz hep ağızda. Ayaklar sürekli tepinme halinde. Bir de ensesinin üstündeki saçlar hızla dökülüyor. Kilo ve boyu bu hafta kendim ölçtüm. Kontrole götürmedim. Boyu 63 cm kilosu da yaklaşık 6 kilo olmuş. Genel olarak gaz problemimiz kalmadı. Sadece anne sütü alıyor 2-2,5 saate bir emziriyorum. Bu şekilde bizde de. 😊