Hem toprağım hem kafa dengim rabbim bozmasın ağzımızın tadını çok severiz birbirimizi,kimse fesat olmasa aslında varya hiç gerek yok böyle entrikalara insan birbirine sırt olmalı güç olmalı. Ben tek çocuğum o yüzden bir kardeş bir dost olması benim için çok güzel birşey oda benim için öyle herkes öyle olsa keşke🥰❤️