3 eltiyiz en küçük benimm biriyle altlı üstlü oturuyız diğeri Baska yerde oturuyo üstümdeki büyük yeme içme gezme alışveriş o bu şu herşeyimiz bir cok şükür maşallah cok cok iyim ikisiylede diğeri uzak ama oda buraya gelince can ciğersiz yani birbirimize abla kardes gibi davranırız cok severiz maşallah subahanalah 🧿🧿🧿🧿 ama Kayınvalidem kıskanclığından hep Bi olay cıkarır ama işe yaramıyor 😂😂😂 biz birbirimizi cok seviyoruz yani her görende keşke sizn gibi elimiz olsa