Mrvvv evet ilaç felan vermedi eğer süt kesigi tarzında kusuyorsa sorun yok yedikleri bebeğe yarıyor dedi diğer sekildede yediğinin fazlalığını atıyo bebek dedi . 1 yaşına kadar fizyolojik reflü her bebekde oluyormuş. Kaçınılma birseymis hatta biz yetiskinler bile belli yaş aralıklarında mide rahatsızlığı geçiyormusuz .