Mrvvv 2.ay kontrolünde bize de vermemişti doktoru kilosu iyi gibiydi 3.ayda çok az kilo aldığımı görünce verdi. Aşırı kusuyordu. Ben gün içinde sık sık video çekerdim kusarken yakaladığım videolar vardı, bir de kusmuğunu çekerdim (tek seferde ne kadar çok kustuğunu görsün doktoru diye) foto ve videoları görünce az da kilo aldığını görünce reflü dedi, ilaçlar çok işe yaradı zaten yatak boğulmasını engeller bence kusmasını değil. Çünkü kızım dik şekilde omuzumdayken ya da oturur pozisyondayken bile kusardı.