Aleev oğlum 6 aylık, hiçbir zaman kendi kendine uyumadı. İlk zamanlar zaten gaz sancısı vardı omzumda pış pışlayarak uyutuyordum. Sonra omzumdayken hep memeye eğildi anladım ki emerek uyumak istiyor, memede uyutmaya başladım. Son birkaç haftadır meme de yetmiyor ayakta sallanarak ve ninni söyleyerek emziriyorum. Yani desteksiz uykuya geçmek bir yana desteği hep arttırdık. Ama tüm bunları oğlumun yönlendirmesine göre yaptım. Varsın ben işe başlayana kadar nasıl arzu ediyorsa öyle olsun dedim. 1 ay sonra işe başlayacağım o zaman ne olacak bilmiyorum. Neyse bu iş biraz bebeğin yapısıyla ilgili, arkadaşlarıma soruyorum bazısı diyor ki emzirip koydum beşiğe hep kendi uyudu. Oğlumu düşğnüyorum öyle bir şey hiçbir zaman olası değildi denemedim bile. Yani ya yapısı müsait olacak ya da uyku eğitimiyle bebeğin yapısı değiştirilecek ki buna kesinlikle sıcak bakamıyorum.