Sarılık olsun ya da olmasın, yeni doğan bir bebeği 2 saatte bir emzirmek gerekiyor. Tartışmaya açık bir konu değil bence. Bütün doktorlar bunu savunurken aksini söyleyenlere bakma lütfen. İkinci ayına kadar 2 saatte bir, ikinci aydan sonra ise ne zaman uyanırsa o zaman emzirebilirsin.