Deletedmom54 normal mamalara gore biraz daha agir kokuyor ama oyle rahatsiz edici bir koku degil kokmasida cok normal zaten yuzde 43 u keci sutunden. Icerik olarakda doktorumun bana soyledigi diger mamalardan daha iyi dedi. Inanin cok fazla mama denedim ben icime en cok sinen bu oldu. 4 aylik bebegim sadece 1 ay emzirebildim ben sutum yoktu. Bebegimde digerlerine gore cok severek icince degistirmedim alarji konusunda bir bilgim yok. Gecmis olsun oncelikle ama gonul rahatligiyla tabi once doktorunuza danisarak kullanabilirsiniz. Tadi ve kokusundan dolayi tedirginliginiz olmasin ben kullandigim icin uzun sureden beri tavsiye edebilirim