Merhaba 🌸 kızımın kulağının yanında egzama çıkmış biraz 😔 doktoruna foto attık biraz önce.inek sütü bazlı mamadan oluyor genelde dedi (hipp combiotik kullanıyorum) baby goat tarzı mamalar kullanın dedi.böyle bi durumla karşılaşan varmı? Siz hangi mamayı tercih edıyorsunuz keçi sütü bazlı olarak 🤔