Annesininpogacayanagi Benim bebiste besbucuk aylık canim asla yanliz durmuyor.Mutfaga götürüyorum yemek yapmak icin anakucaginda yine ağlıyor neden almıyorum diye ağlamada öyle normal bi ağlama degil nefesini kesecek kadar ağlıyor .Bende biraz daha büyüse o zaman mi durur diye düşünüyordum