Benimki de 7 aylık ama hiiiiç umrunda olmuyor, bu kadın da annem, aaaaa gidiyor bi hüzünleneyim filan yok. Oğlum doğduktan sonra bi komşu sahibi oldum, yıllardır günaydından öteye geçmeyen komşuluk ilişkimiz vardı. Oğlum doğunca ununu elemiş eleğini asmış emekli komşumuz, her gün onu görmeden yapamaz. Daha dün kucağımdan onlara gideceğim diye çırpındı. Kapıdan kucaklarına alıyorlar, 40 yıldır konuşmadığı hasmıymışım gibi bana arkasını dönüp gidiyor. Bilemedim şimdi, siz mi dertlenmelisiniz ben mi 😂