Neselibebek aslında degerlerımız benziyor ben cocuk ortopedi doktoruna gostetmıstım ıkı aylıkken. Doktor ultrason la bakmıstı evet gelısım gerılıhı var cıft beze bıle gerek yok ayrık tut sadece bacaklarını demısfı yıne de guvenemeyıp cıft bez kullanmıştım. Smdi de bir bucuk aydır bandaj da. Bende o bir hafta resmen ızdıraptı hem cocugum a hem bana. Gece gunduz agladı beraber smdı cok alısmıs durumdayız rahatız ama cıksa daha ıyı olur cocugum rahata oturamıyor bile kafasının ustıne one susuyor ayakları baglı oldugu ıcın halbuki kızım 8 aylık smdıye emeklerdı😟 saglık olsun neyapalım. Bence siz 4. Ayını beklemeyin gecmesse bizim gbı bandaja alacaklar eger alınacaksa da kuckken hareketlenmeye baslamadan alınması daha kolay olur