ebrualp gün ultrason çektirdim sag 58di 59olmus, sol 56 idi 58 olmuş. cok moralim bozuldu devlet hastanesinde çektiler yenidoğan doktoru gec gelisebilir korkulacak bisey yok kimi cocugun gec yerine oturur falan dedi bir de ortopedi görsün istedi. Gittik sanirim büyük ortopediye yonlendirmis bir tane adam vardi bize doktorumuz covid 19 nedeni ile izinde dedi kağıda bakti bakti anlamadi doktora gostercem dedi gitti bir hışımla geri geldi annesi gel gel hemen gidip pavlik bandaj aliyosun takiyoruz hemen dedi ve ben yıkıldım gozyasim sel oldu. Gidip almadik baska doktora da götürelim gerekirse bastan cekelim dedim cunku cekerken çocuğum hic durmadi çok ağladı gerizekalı doktor cocugu sakinlestir oyle cekelim bile demedi cocuk nerdeyse katıldı göz yaşları sel oldu ona rahmen bacagi sıki tutup cekmeye çalıştı birazda bu yuzden guvenemedim. hemen ozele götürdük profesör bi ortopediciye sonuclara baktı ve bunda korkulacak hicbisey yok ne pavlik bandaji falan dedk çocuğa shan eziyetten baska bisey yapmazsin dedi. 4. ayina kadar çift beze devam et ondan sonea bi rontgen ceker bakariz dedi