Mrvzyp o hissizlik hep kalıyo canım ama ilk yıllardaki kadar çok olmuyo zamnla azalıyo ama eskisş gibi hiç bizamn olmuyor bnm ilk sezerysnım 11 yıl önceydi izi bile çok ince ve minnacıktı belli bile olmuyodu hissizlikde çok az kalmıştı yani hiç aklıma bile gelmiyodu 11 ay önce 2. Sezerynm oldum kızarık hala ve sanki eskisinden uzun gibi çizik morelim bozuluyo gördükce gecmesi de baya yılları bulcak ilkini bi hatrlayabilsem böylemiydi