zuzula canım kaşıntı için küvetini doldur içine mısır nişastalı su yap dök onda beklet bir 10 dk sonra yıka ama sana tavsiyem söyle benim kızımında vardı vücudunda acıbademde cildiye doktoruna gittik mısır nişastasını yap dedi kafasını mustela stelatopia ile yıkıyorum vücudunu bioderma atoderm vücut yıkama jeliyle yıkıyorum banyo sonrası bioderma atoderm ile masaj yapıyorum çok sıcak ortamda bulundurmuyorum yünlü giydirmiyorum kıyafetlerini bizim deterjan + ek durulama yapıyorum şuan boron kullanıyorum mesela benim kızımın ensesi enfeksiyonlu yara gibi olmuştu egzamadan ilk gördüğümde ağlamıştım düşün 3 aylıkken şuan 6 aylığız çok şükür hiçbişey yok 🤲🏻