gozdeteacher Emna_1903 3 buçuk ay önce doğum yaptım. 66 kiloyla hamile kaldım, doğuma gittiğim sabah 78′dim. Doğumdan sonra 69′a düştüm ama son birkaç haftada 72′ye çıktım 🙄😭
Afa Emna_1903 1,5 ay oldu doğum yapalı 22 kilo aldım 17 kiloyu verdim 5 i kaldı adettendir 5 kilo fazla 😃
Rabia_38_01 Emna_1903 16 kilo aldim ve on kilosu hala duruyor 😑😑iki bucuk ay oldu dogum yapali cok yavas gidiyorm yaaaa😤😤
Bmarya 68le hamile kaldım, doğuma 85 ile girdim, eve geldiğimde 80 kiloydum. 4 ay oldu doğum yapalı hala 80 kiloyum anasını satim😅 gitmiyor asla ve emziriyorumda yani ama tık yok..
Eminememinem Seyma_52 büyük ihtimalle 4 5 ay sonra çünkü dün test yaptım pozitif çöktü ve son adet tarihime göre hesapladım 11 haftalık olması lazım
Ygtaliannesi Sinemtuana emziriyomusunuz emziren anneler uygulayabilir mi yoğurt kürünü ve jel olarak ne kullandınız ?
Sinemtuana Ygtaliannesi emziriyorum evet ben kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım şükür nivea sıkılaştırıcı jel kullanıyorum
yigitmomss 60 kilo ile hamile kaldım 78 ile doğum yaptım 66.5 kiloyum hedef 58 bebeğim 5.5 aylık veremiyorum kilo yapıştı kaldı hepsi
Aslancikk Emna_1903 kırk gün olcak doğum yspali 65kg ile hamile kaldım doğuma girdiğimde 110kgdim..sorunlu bir gebelik geçirdim surekli hormon ilaçları vs..doğumdan çıktığımda 101kg ile eve geldim..şu anda 80kiloyim..verilecek 15kaldi😣
kaansmom 22 kilo aldım 83 ile doğuma girdim 3 aylık oldu oğlum şuan 66 kiloyum 61 kilo iken hamile kalmıştım
Defnedilan34 Emna_1903 59 ile hamile kaldım 80 ile doğuma gittim 66ya düştüm 5 aylık bebeğim devamını da en yakın zamanda veririm inşallah diye umuyorum ama yemek yemeden duramıyorum 🤦♀️
Tprk1802 Emna_1903 27 kilo aldım :) 50 gün oldu doğum yapalı 12 kilosu gitti… hızlı gitti çünkü 12 kilonun çoğu ödem şişve bebekten kaynaklıydı sanıırm. yaptığım şeyse akşamları ekmek yok, haşlama (sezeryan olunca) çorba gaz yapmayan sebze salata yedm ama kahvaltımı hep güzel yaptım. emzirdiğim için kendimi yemeğe vermedm bol su ve tabiki kayısı incir hoşafı. kendimi iyi hissettiğimse de korse taktım. ama on gündür kilom sabit kaldı biraz sanırım akşam yemeklerinde dikkat etmedm. şimdi yeniden başladım.
Ececik07 Emna_1903 24 kilo aldım 20 verdim şu an 4 kaldı doğum yapalı 20 gün oldu ben de şaşkınım ödemmiş demek ki diyorum. Bu kadar kısa sürede bu kadar kilo gitmesi normal değil çünkü
Kbryzr Emna_1903 17 gün oldu doğum yapalı 14 kg fazlam var hala 🙁 2.doğum bayagı vücudu bozuyormus öğrendim