AselinAnnesi33 ben 3 çeşit korse kullandm gerçi daha 50 gün oldu doğum yapalı. ilki eczanelerde medikallerde olan cırt cırtlı korse. fakat sert olduğu için ve genelde oturduğum için rahatsız etti fakat faydasını gördm. ikincisi kancalı olanlardan o daha yumuşak ama yine oturanlar için kullanışsız. şimdi dizden göğüs altına kadar olan giyilebilşr korse kullanıyorım bunu youtu.be den doktor tavsiyesi ile aldım çok rahat sadece tuvalette sıkıntı :) onun yerine yine göğüs altından başlayan ama uuzn değil mayo gibi olanından almayı düşünüyorum. iki çeşit faydası var ilki göbeğin sezeryansan dikişlerinin üstüne baskı yapmadığı için korse giydiğinde rahatlıyorsun, ikinci faydası biraz rejim az hareket ve korse sonunda göbek gidiyor sarkmıyor.