Dilacim evet bunu her anne biliyo 6. ayda ek gıdaya geçilir ben buna yanlış demiyorum zaten. Sen ilk yorumunda 6. Aydan önce şu çocuklara birşey vermeyin bir ömür yicekler zaten dedin ve bunu normal bir üslupla söylemedin okuyan herkes anlar direk 6. Aydan önce başlayanlara karşı çıktın. Bende diyorum ki 4 buçuk 5 aylık başlayanlar için bu yorumu yapamazsın. Senin bebeğin farklıdır belki ek gıdaya ilgisi yoktur anne sütünü güzel alıyodur kilosu iyidir 6 ay emzir sadece ne güzel ama her bebek bir değil benim oğlum daha sofra hazırlanırken anlıyo ve başlıyo çığlıklar biz yemek yerken oda mama sandalyesinde yiyo benim bebeğim 5 aylık ama yiyo işte ve istiyo napayım ben bu çocuğa senin daha 1 ayın var bakma mı diyim