AnneBebek1 Alerjik bebek olduğumuz için doktorumuz 4aya girdiğimizde sebze meyve sularından az az ver demişti 5.aydan itibaren tadımlara geçtim patates,havuç,bal kabağı,elma,armut,muz,yoğurt denettim öyle devam ediyoruz kabakta denettim ama mevsimi değilmiş mevsimine uygun ayına göre verebilirsiniz. 7.aya doğru yumurta ve avokado ekleyeceğim mesela en başta denetmeye sonra diğer sebze meyvelere bakarız 😅 genelde ya sabah yoğurt ya da akşam yoğurt veriyorum öğlen de çorba ya da sebze meyve püresi veriyorum bazen öğünde değiştiriyorum akşam meyveli muhallebi arada yapıyorum farklılık olması adına böyle geçiyor. 7.ayla beraber sabahları kahvaltı eklenecek buna tabi ki ana öğün her zaman anne sütü diğerleri yarım çay bardağını geçmeyecek şekilde ara öğün 🥰