Meftunbade Eğer ikizinden birini soruyorsan evolviya derim biz doğduğundan beri sma kullanıyoruz bi sorun yasamadik
Aysegul06 Elaes hayır yapmadı gaz da yapmadı zaten ne kadar sallasan köpük olmuyor belki ondan bizim biberon lansinoh çok memnunum
Elaes Aysegul06 benim biberonum da lansinoh ama bebeğim çekerken köpük oluşuyor mamalardan bazıları 🙄