Canım herkes birgileri vermiş zaten 😅 3 kuralı diye bir şey var 3 saat 3 gün 3 ay 😅 3 saat oda isakligi 3 gün dolapta ve 3 ayda buhafaza edebilirsin ayrıca bilmiyorum arkadaşlar yazmış mi ama dışarı cikardigin sütü bir gece önce dolapsa sonra ılık hale getirebilirsin direk ısıtmak istersen verimliliği yani vitamini kaçar sevgilerler mutlu kal