Snglkrdmn iyilikle yaklaşıyorum olmuyo tavır yapıp sert konuşuyorum anlamıyo baska biriyle abi kardes gıbı konusmak mı aaaa adım cıkar 9 A inmez 8 e bundan 1 yıl kadar önce özel bir hastanede yöneticilik yapıyordum yani birim sorumlusuydum denetleme yapardım malum hastane sartlari onlarca insanla muhatap oluyorsun dolayısıyla giyim ve bakımına dıkkat etmen gerekiyor bayram tatili olunca bide haftasonunu denk gelince izin istedim cumartesileri yarım gun calısırdık yerimde bakması için bir tane cocuk gorevlendırdıler cocuk 19 yasında ben 23 cocuk bana bana üst oldugum için hanım diye hitap ediyor bayram dolayısıyla cocuk hastanedeki herkese toplu birşekilde bayram mesajı gönderiyor bende geri cevapladım herkes gibi yazdığımda sagolun sızınde bu kadar ve mesajda telefonda duruyor bayram dönüşü kayınvalıdem bize geldi bu arada kayınpeder kayınvalıde ayrı bizde kayınpeder bizimle kaynana evlendi 8 9 ay oldu esim mutfakta otururken mesajı gördü bende dedim herkese atmis kaynanam da ogluma bakıyo ama bakmamak için bahane arıyorsa tabı kı bu mesaj ne evlisin sen sankı cocuk bana ilanı ask etmiş mesajda sonra esim de sagolsun anında gaza gelir birde cok annecıydı o dönemlerde annesiyle birlik olup bana demediklerini bırakmadı bende esime beni hayatına girip cıkan insanlarla karıştırma dedim kaynanam gaza getiriyor tabı kı oglum kucuk o zaman onu alıp içeri gitti nasıl oldu hatırlamıyorum esim bana tokat attı ama kac tane hatırlamıyorum cunku o sırada bayılmışım tek hatırladığım kayınvalıdem engel olmadı odadan sadece dinledi sonra benden saygı bekledi bana hep iyi davrandı ama ona bu olaydan sonra hiç saygı duymadım ve bısey oldugunda esim üzülünce ne yaptıysanız cekeceksiniz size hakkımı asla helal etmiyorum diyorum esim gerekirse ek iş yaparım sana bakarım kaynanam bende ne istersen alirim simdi evlendiği kişi zengin yiyip içip geziyor sorsan bes kurusu yoktur o yuzden sen yapsanda yapmasanda olay ama kardeslerine sorsan esim yapınca cani sıkkın psikolojisi bozuk virüs var fabrika kapalı sen yapsan oyle olmaz ama nasıl bilmiyorum ama bir tek kaynanam kızıyo ona kayınpederimde her zaman kı gibi benden taraf tabi esime fabrika acılaba kadar arkadasıyla görüşmesin dıye marketlere gıda dağıtımı yapan bir arabada iş bulmus sabah 9 aksam 9 sabah gidip aksam gelecek ama ne yazık ki benim hiç güvenim yok o bir sekil yapar yıne görüsür