Kızlar yaptığım paylaşımlarda yorumlarda okumussunuzdur eşimle alakalı hıc bir sıkıntım yok aslında ev işlerinde yardımcı olur bebek bakımında yardımcı olur uzerine cok düşer laf söyletmez ben ona söylenirim genelde hiç bişey demez hatta ilişki bakımında da ben pek pas verip oralı olmam ama cok üzerime düşer ben ilgilenmem aslında onun bunlardan sikayet etmesi lazım aslında kızımızda doğduktan sonra iyice bana düşkün olmaya basladı bu cok güzel bisey aslında ve ben ona sert tavırlar gösteren biriyim onun Şikayet etmesi gerek aslında ama şöyle bir durum var esim bı kac hafta önce bir arkadası var erkek tabi ki ben uyurken bana söylemeden kapının önüne inip arabada sigara içip konusuyo lar ve içtiği sigara biter bitmez evde karım cocuklarım var deyip oyalanmadan eve geliyo o kadar kı bensiz hiçbir yere gitmez fakat bu arkadaşları gecen ay arkadaşıyla sehir dışına ağrıya gitmiş bunu bana söylemedi bana köye Adapazarına gidiyorum diye yalan söyledi tabi ben anladım köye gitmediğini hemen beni bisey bilmiyorum sanıp kendini de akıllı sanması yok mu neyse tabi buna ceza olarak kuzeninin düğününe göndermedim bu adamla arkadaslık yapmaya başladığından beri ona karsi güvenim sıfır Çünkü sürekli onu farklı farklı kadınlar arıyo yasça büyükler fakat ben yinede güvenmiyorum cunku gece arıyolar sabah arıyolar iş yapıyoruz deyip sürekli onlarla buluşuyolar takılan hiçbir işde görmüyorum acıkcası bir para giriş çıkışıda yok onlara abla falan diyo ama biz ne ablalar gördük sonra bir arkadası daha var esinden ayrılmış sonra başkasıyla evlenmiş daha sonra eski esiyle birlikte olmus ve kadın hamile kalmıs gecen gün aramış elimi tanıdık jinekolog var mı araştırsana diyo bende eşimi sıkıstırıp ögrendim durumu sonra bana sen böyle ilgisiz davranırsan bende giderim bende dedim sen gidersen bende giderim ne cocukları görebilirsin ne beni dedim bahaneye bak sarhoştum aldatmanın bahanesi Olmaz arkadaşına öyle söyle dedim bu durumuda duyduktan sonra iyice uzaklastım ne zaman birlikte olmak istese karsılık vermiyorum cunku aklımda içimde hep bir Şüphe var ne zaman yaklaşmak istesem aklıma geliyor ve uzaklaşıyorum bide o kadınlar la da konusuyo daha cok uzaklaşıyorum ondan artık önceki kadar nazik davranmıyorum insanmış gibi davranmıyorum ona son olarak bugun yıne o adam aradı ben tavır yaptım kadınlarla da konustu ıyıce sınırlendım daha sonra evden cıktıktan sonra aradım aksam eve geldiginde konuşuruz bu ış bitecek bosanıcam senden sana güvenmiyorum kiminle ne halt yıyosun bilmiyorum bitti artık sana güvenim kalmadı diyip bagarıp kapattım yuzune bide konusurken abla dıye kadınla oglum vermis babaanne dedirtiyor bende bu duruma daha cok sinirlendim bagarıp cagırdım cocugumu elin kadınıyla muhatap ediyosun ben tanımıyorum güvenmiyorum sana da güvenmiyorum bitti artık diyip yuzune kapattım telefonu babasıyla aynı evde kalıyoruz ama babam daimi destekcim ne olursa olsun hep benden taraf olur onu aradı tamam ben konuşurum dedi bana sordu bende durum böyle baba dedim aksam gelsin ben ona sorarım dedi kızlar sizce neden böyle hissediyorum beni sevdiğini biliyorum bende onu seviyorum ama böyle hissediyorum sizce neden