MerveC Deletedmom132 bizim ilk böyle oldu 7 ay 1 günlüktü şimdi yarıya kadar geldi diş 7 ay 24 günlük
Fkiklim Deletedmom132 evet daha patlıcak 😀 cizgi gibi olcak o beyazlık sonra cıkıyo bizim suan öyle bıraksa cekerim de üst dişi cekmesi cok zor 😀😀 üst diş cok zorrr altı ben anlamadım bi baktım beyazlıküst burnumdan geliyo😭
Fkiklim Deletedmom132 dişlerin üstü tırtık oluyo ya bi tırtıgı cıkmış bizde cizgi gibi beyaz olunca patlamış diyolar öyle olunca diş uzamaya baslıyo. Hı bide ilk gören bebeye hediye alır 😅😀
Oglunasikbiranne08 Deletedmom132 zaten öyle olur cnm bir anda çıkmaz. 2 3 güne daha da çıkmış olur. Tamamen uzaması 1 ayı buluyor nerdeyse
Seherronya Öffff bak dedim sana diğer postta çaki bizden önce diş çıkarırsa kıskanırım diye 😂😂😂 seninki baya yakın canım bu aya çıkar bizimki hala yok 😂😂😂 sadece damağı yarık ve kabarık 😤