EJDERYAA Deletedmom132 büyüme derken çizgi oluyor orası yırtılıyor sonra yavaş yavaş uzuyor 😂😂😂❤️ bizim şuan 3. Diş üst yırtılmış artık diş elime geliyor 👀😀
denizanne1708 Deletedmom132 çokta heveslenme ama 2 gündür ateşi 38 den aşağı inmiyor bugün 40.8i gördük. Akışına bırak bence. İlla çıkıcak yani..
Dsedaa Deletedmom132 kaşıkla vurunca ses geliyorsa diştir kesin bende ilk çorba içirirken farkettim somra parmağımı verdim ısırdı battı 😂
Nebicimanne Deletedmom132 dis bu ama daha yarilmamis azicik uc vermis gibi kasiga tik diyorsa 1 2 haftaya tam yarilip gorunur olur uzamasi biraz daha uzun surer yanindaki de hazirlanmis pesinden yola dusecek🖖 artik cocugu sal anasi 😂
Prens-annesi6663 Deletedmom132 benim oğlumun da aynı bu şekil dündendir kaşıkla ses geliyo ama daha belli etmiyo oda 9ay 22 günlük bi çıkaramadık
birtatlianne Deletedmom132 evet 🐣🐣iki gün önce bizimde aynıydı dün acayip şekilde sisti dışı bugün bardakla su indirdim bardağa değiyor tiktik 🐣😂
Prens-annesi6663 Deletedmom132 valla ben 5 aydır her sabah uyandığım da bugün dişi çıkacak diyom ama 9 ay çıkmak bilmedi