Arasannesi balkizimbebegim ben goturdum 1. Ay aşısına valla zaten bomboştu ve cok tedbırlı davranıyorlar götürmeyecek bır durum yok yanı aşınım geri dönüşü yok baska bır zamanda yapılamıyor kesınlıkle goturun derım
silamm balkizimbebegim biz bugün olduk aşımızı bizimde ikinci aşımız korkmayın sağlık ocağı fazlasıyla tedbir almıştı çok yoğun bi şekilde ilaç kokusu vardı devamlı dezenfekte yaptıklarını söylediler ve sağlık ocağına bile birer birer giriş yapiliyodu
Ensarmom balkizimbebegim biz bugün vuruldk sabh erkenden vurdlr gönderdler gerekli tedbiri aldk ama Allaha emanetiz