Merhabalar bebeğim 2buçuk aylık bugün sağlık ocağından aradılar aşı için mutlaka getirin diye ama ben çok tedirginim şu süreçte evden çıkarmak istemiyorum biyandanda aşı yaptırmayıp sonradan pişman olmak ta istemiyorum :( hemşire sağlık ocağında çok tektük hastalar var zaten kimse gelmiyor dedi ama yinede içim rahat değil. Bu aralar aşıya götüren oldu mu aranızda bebeğini?