ZeynepUlku İlla başlamak gerekmiyor canım ben hiç sallamadım,ha kendi kendine de 3.aya kadar arada bir emzikle uyurdu sonra onu da kesti emerek uyuyor.7ay 12günlük şimdi,Hiç zor olmuyor ama tabi gönül ister ki yatırınca kendi uyusun😄 ama sallamak daha zor olur gece kalkıcak sonuçta sürekli salla babam salla.Ben emziriyorum durduğum yerde 5-10dk uyuyunca da yatırıyorum en azından yorulmuyorum😄