anzvlemel benim oğlum da atakta şuan ama pek etkisi yok o yüzden kesin bişey diyemem siz bebeğinize göre hareket edebilirsiniz ama şöyle diyeyim benim oğlum mamayla besleniyor ve devamlı beslenmek istiyor yani devamlı ağzında biberon olsun mama gelsin istiyor benim ilk başladığım hafta mama reddi yaşıyorduk normalde en geç 2 saatte bir içen bebek 5-6 saat boyunca icmiyordu haliyle biraz huysuzdu ben nasıl olsa huysuz belki ikisini birarada atlatırım diye düşünerek başladım başarılı oldum ama dediğim gibi bizim sadece mama reddi vardı başka bir huysuzluğu yoktu 🤷