Deletedmom132 garip ilk kez karsilasiyorum trendyol sikayetiyle yillardir alirim iade yaptigimda oldu param hemen yatti kargo 1 2 gun gecikme oldu kasim indiriminde ama yogunluktandi😕 bende iskultur den 3 kitap aldim 2si geldi aradin acmadilar mail attim donmediler 😒