Trendyol bana hiç güven vermiyor . Şişirilmiş fiyat üzerinden indirim yapmış gibi gösterme , en berbat kargolarla çalışma … İnşallah sorununuz çözülür koca şeyi nasıl kaybediyorlar akıl alır gibi değil . Yoğunluktan da olduğunu sanmıyorum mng hep böyle hep sorumsuz !