Eyllkusu başınız sağ olsun, acınızı malesef ki anlıyorum Haziran’da 3 yıl olucak babacığımı kaybedeli 😢😢 acısı asla dinmiyor, hala her aklıma geldiğinde veya bu tür haberler aldığımda sanki o güne geri dönerim. Daha evli de değildim, ilk eşimden olan kızıml birlikte, bu dünyada yapayalnız kalmış gibiydim. Tam bir boşluk hissi, cehennem değil arafta kalmış gibi 😭 Allah’ım ahirette kavuşmayı doya doya atılıp babacığım diyebilmeyi nasip etsin 😭 bir de evlat kaybettim, o daha acı ama babacığımın da yeri apayrı malesef kalbimde iki büyük delik var gibi 😭😭