Prensescik Amin. Benimde kızıma ismini babam okudu. Lohusaydım daha iki üç gün izin alıp gelmişti. Sonra işe başlayınca 4 aylıkken annem geldi yanıma bebeğe bakmaya babam da gelecekti biraz gribim var geçsin geleceğim dedi. Ama olmadı. O kadar ani gelişti ki her şey.hiç kimsenin, kendisinin bile aklında yoktu. Keşkeler başlıyor sonra keşke gelseydi ya da gitseydim daha çok görseydim vs.. bilemezsin işte… Kabullenmek lazım ama kabullenmek çok zor , yerleri hiçbir zaman dolmaz.. büyük bir boşluk. Allahım onları orada rahat ettirsin inşallah. Mekanları cennet olsun 🤲