Eyllkusu canım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Seni belki de en iyi ben anlayabiliyorum. Brnim de babam 4 ay önce abi bir kalp kriziyle uykusunda vefat etti yanında yatan karısı bile anlayamadı düşün hiçbir şekilde çırpınmadan debelenmeden sıcacık yatagına gözlerini yumdu farklı şehirlerde yaşıyordum eşim askere gittiği için ailemin yanında kalıyordum rabbim babamın son halini görmeyi bana nasip etmiş demek ki.. Suanda Bi şokun içindesin ve belki de hala öldüğüne inanmayabilirsin bu günler geçecek diyemiyorum diyenlere de pek kulak asma. Geçmiyor daha da katlanıyor acın ama içini şöyle rahatlayım bu duruma alışıyorsun eskisi gibi tepki vermiyorsun ilk zamanlar babam aklıma gelince duvardan duvara vuruyorum kendimi sürekli gözün yaşlı oluyor ama suanda babamdan bahsedince yüzümde hafif bir gülümseme ardından hüzün oluyor. Bu saatten sonra içini rahat ettirecek en güzel şey onun için bol bol kuran okumak dua etmek yapabiliyorsan hatim çıkartmak. Evet baban öldü onun amel defteri kapandı ama arkasından yapılacak iyilikler güzellikler dualar için ameli hala açık sen pkudugun sürece de onun sevap hanesine yazılacak rabbim ondan da hayırlı evlatlar yetiştirdiği için razı olacak. Tekrar başın başolsun..