Eyllkusu başınız sağ olsun. Ben lisedeydim babam vefat ettiğinde. Ne mezuniyetimi gördü ne mesleğe başladığımı. Düğünümde yoktu Bebeğim olduğunda yoktu. Insan alışıyor elbet ama icinde hep yara kalıyor. Kıskanıyor insan baba-kızları. Eşimin de babası çok küçükken ölmus. Inşallah kendi kızıyla uzun mutlu vakitleri olur ben de Huzurla izlerim onları ♥️ Allah size, bebeğinize, ailenize uzun ömürler versin