Ahsen25 Gzdzeynep Bizde bekliyoruz herkese cukmis biz odemelerde icralik olmadik ama neden msj gelmiyor
Gzdzeynep Ahsen25 ben bankacı değilim. Avukatlık bürosunda çalışıyorum o sebeple biliyorum borç icra durumlarının krediyi nasıl etkilediğini. Size neden cevap gelmediğini bankanıza sormanız daha doğru olur. iyi günler
Cinars14 izmirliannee Merhaba! Nasi cektiniz bankayami gittinZ bankaya gitmeden nasi kullanicsz sisteme giremiyorum sifre yok
Edacln35 Kızlar bu ziraat bankası basvuruda telefon numarasnı giremıyorum nasıl giriliyor bilen var mı ?