Tubina imgesi doktora gittim, mastit var ama ileri seviye değil dedi, antibiyotik ve ağrı kesici verdi. Şimdi sucak uygulama yaptım sağıyorum sonrasındada soğuk uygulama yapacağım. Sende nasıl geçti
imgesi Tubina canim ben soguk uygulama hicyapmadm. Antibiyotik kullandm sende muhakkak kullan duzenli olarak hatta.sonuna kdr kullan. Her 2 saatte bir muhakkak sag sicak uygulama yap ole sag ama.lahana yapragi deneme cunku lahana yapragi sut kanallarinindaraltiomus.. masaj cok onemli bu konuda… bide ben cok atesleniodum 40.5 dereceyi bulmstu yani ama antibiyotikle beraber rahatladm ben. Ha bide canim mastitin dgr bi sebebi gogus ucunun mikrop kapmasindan kaynaklaniomus. Onada ben gogus ucuma kendi sutumu surerek cozum buldm habrrin olsn
Tubina oguz09kagan çok şükür covid değilmiş yani doktorum mastite bağlı ateşin yükselmiş dedi. Her ihtimale karşıda covid için örnek aldı 3 güne çıkacakmış sonuç. Ateşim şimdi düştü antibiyotik kullanacağım
Bircicekbirbocekannesi Tubina mastitten dolayı ates olmuştur. Sicak duşa gir dayanabildigin kadar sıcak olsun canım sabunla yada şampuanla suyun altında masaj yap sonra şiş yeri tartakla bastırarak yukarından aşağıya doğru tara. Çıkınca hemen emzir. Çanta pozisyonunda emzir. Boşalır göğsün. Mutlaka her seferinde yarımşar saat emzir iki memeyide süt boşalsın.
Kuzey_imm Tubina emmese bile sağ sürekli dök enfeksiyonu gitsin çok kötü bir durum bir kere başıma geldi yaz günğ yün battaniyeye sarılıp yattım ateşim 40 ları bulmuştur Allahım 🙈💆🏼♀️
Tgce16 Tubina mastitten dolayı benimde ateşim yükselmişti, göğsüme sıcak su torbası koyup bir yandan da sagdim öyle düzeldi , geçmiş olsun