Valla hiç gözünüzü korkutmayin şuan yorumlari okudum da bebekten bebeğe o kadar değişiyor ki 🤷🏻 Benim bebeğim şuan 5 aylık olmak üzere. 40inin içinde çok değil ama biraz huysuzlandi 40indan sonra ben çok rahat ettim yani ilk 3 ay çok iyiydi. 4.ayda bozuldu uyku düzeni vs. Tavsiyem düzenli olsun herşey beslenmesi alt değiştirmesi vs gece belli bi rutini olsun 8de geçsin gece uykusuna ama tabi dediğim gibi bebeginiz izin verirse buna 🤭 biz oyleydik çok rahat ettik şimdi yeniden düzen oluşturmaya çalışıyorum. Ama bebekler rutini ve düzeni severmiş