SeyGar ben Ocak birde doğum yaptım .10’gün sonra bi anda inanılmaz bir acıyla ortaya çıktı.genel cerraha gittim.emzirdiğim için modet diye bir antibiyotik verdi o iyi geldi.procto ile başlayan krem var onu kullanma sakın emziriyorsan.doktor bana öyle dedi.kremde olsa önermedi emzirdiğim için.anestol ve batikon verdi