@SeyGar SeyGar#4081972 ben hamileyken de kullandım. Hiç bir zararını görmedim. Doğumdan sonra da sürdüm bu kremleri.Bebeğim de de bende de bir yan etki bir sıkıntı görmedim. Yaşamadım.biri lokal uyuşturucu ağrı kesici bir krem. Diğeri hücre yenileyici. Sadece popomuzun şiş bölgesine yani hemoroitten oluşan memelere biraz da popo içine krem de girecek şekilde sürüyoruz. Yan etki yapacak bir sorun teşkil etmiyor. Bebeğimize zarar verecek ne bileyim sütümüzü etkileyecek. Yine de sen bilirsin tabiki ama o ağRıyı o sızıyı bende yaşadığım bildiğim için anlıyorum seni. Hamileyken de Doğumdan sonrada WC ye gitmeye korkardım. Girmeyim diye dua ederdim acıyacak acıyor diye. Sabahlara kadar ağlardım. Eşime utandığımdan söyleyememiştim ilk başta. Hamilelik dönemin de oluştu ilk. Ağlardım gizli gizli. En son bir gece sabah daha fazla dayanamayıp hıçkıra hıçkıra ağlayınca acile götürdü. Tabiki orada birşey yapamadıkları için sabah 8 olsun diye bekledik hastanede genel cerraha görüneyim diye. Şuan hatırlamıyorum ama cerrah p ile başlayan bir krem verdi popo içine sıkılan. Ondan da sıkıyordum. Ama fayda etmedi ağrım sıZım aynı. Ama bu söylediğim krem karışımını sürüyordum yatmadan önce de doktorun verdiği kremi popo içine sıkıyordum. Bir haftaya kalmadı geçti gitti. Benimse öncesinde çektiğim neredeyse 10 günlük acı yanıma kar kaldı. 🙁