ikiz-annesii Livaduygu benimde içime kurt düştü post açtım. Benimkilerde bazen ağlayarak yapıyorlar ama bazende hiç sesleri çıkmıyor anlamıyorum bile. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Hazal89 Aisgl çok içiyormuş hiç kusma olmuyor mu sütüm cıktıgı kadarını verebilirsin bende öyle yapıyorum en başından beri ama o zamanlar 40-50 cc arası içiyordu