Bizde bir aylıkken 60 CC kadar içiyorduk bazen yetmiyor bir 30 CC daha yapıyordum. 2 aylığız şimdi 120 CC içiyorlar hiç sorun yasamadik. Bende çok geliyor sanıyordum doktor normal dedi eğer fazla gelirse zaten kusar onu sorun olmaz dedi. Bu arada sma kullanıyoruz