Arslaninannesi ben ıcerıgını bılmedıgım bir vırusu bebegıme vermek ıstemedım yaptırmadm oglum 5 yasında ona rota asısını yaptırdım 2 doz olanını yaptırdıgım halde 8 gun hastanede yattı yanı olucagı warsa ben basıma geldıkten sonra kolay atlatılıyo denmesıne kesınlıkle ınanmıyorum .. bana gore para tuzagı yada suan senelerdr deneme aşamasında devlet gerekli gorseydı zaten aşı takvımınde olurdu, keske oglumada yaptırmasaydım cok pişmanm hala hem okdar hastanede kaldı hemd easıdan snra kabız olmustu aylarca karar sızın tabı ve her cocuk farklı bana kotu gelen size ıyı gelir en dogru kararı sız verıceksnz sevgılerr 😘